Panels organiseren

De ESN wil je praktisch en financieel ondersteunen om in 2017 enneagram-panels rondom het thema een jaar vol verhalen in jouw regio mogelijk te maken.

Een jaar vol verhalen om zo het enneagram te promoten. Een panel is een levende illustratie van het Enneagram voor een groep luisteraars.

Een panel is een levende illustratie van het Enneagram voor een groep luisteraars. Het laat het unieke individu zien naast het overeenkomstige van gelijke type-patronen. Nav een specifiek onderwerp worden vragen gesteld aan de panel leden die zo de verschillende reacties illustreren van een type, de type-patronen, zoals aandacht, energie en defensie-strategieën. Ook thematisch kan een panel een goede illustratie zijn van het van-Zelf-sprekende van een enneagram-patroon, bijvoorbeeld rondom communicatie, relaties, conflicthantering of controle. Storytelling ten top!

In Eindhoven zijn al data gepland, zie onder activiteitenoverzicht. De ESN maakt hierbij gebruik van ervaren gecertificeerde enneagram-trainers in de verhalende traditie. Zij onderschrijven de doelstelling van de ESN en bezoeken met regelmaat onze ESN-dagen. De opzet is om het Enneagram op de keukentafel te krijgen, bij de mensen thuis. Er zijn 2 dagdelen per aanvraag beschikbaar. Onderwerp en groepsgrootte gaan in overleg met de betreffende enneagram-trainer. De aanvraag voor een panel verloopt via het bestuur, te bereiken via info@enneagramstichting.nl

Heb je een groep vrienden die je graag eens zou laten kennismaken met het enneagram?

Zou je graag eens een bijeenkomst met enneagrampanels organiseren bij jou in de regio?

En heb je dat tot nu toe niet gedaan, omdat je dacht dat je daarvoor onvoldoende toegerust was?

In 2017 kun je een beroep doen op de ESN om je inhoudelijk bij te laten staan door enneagram professionals op een middag of avond die jij organiseert bij jou in de buurt voor mensen die jij uitnodigt. De aanvrager hoeft alleen de reiskosten van de ESN professional en eventuele zaalhuur te vergoeden. De ESN stichting subsidieert de Enneagram professional dmv een vergoeding voor zijn bijdrage aan de avond.

Lijkt je dit wat? Wees er dan snel bij, want de ESN kan slechts een beperkt aantal avonden subsidiëren: op=op.