ESN-voorjaarsdag 30 maart 2019 – “Return to the land of your soul”

Op 30 maart ben je van harte uitgenodigd.

In ons jubileumjaar klonk het lied “Return to the land of your soul”. Deze uitnodiging van het enneagram om bewust te leven en niet in een gefixeerd cirkeltje rond te draaien, vraagt oefening …
Daarom willen wij op 30 maart samen met jullie ons pad van bewustwording in kaart brengen a.d.h.v. een oefeninstrument.
Geen nieuw model, maar aan de hand van onze eigen verhalende traditie, de lagen van onze fixatie, innerlijk werk en spiritueel verlangen, naast elkaar zetten.
Hendrik Jan Dekker, Corry Wattez en Chris Stroo geven korte inleidingen, waarna Hannelies Mikkers ons de methodiek aanreikt om hiermee in kleine groepen aan de slag te gaan.
Deze dag krijgt daardoor een ander karakter dan de voorafgaande dagen: geen centrale spreker maar 3 korte inleidingen op de thema’s: fixatie, innerlijk werk en spiritueel verlangen. Daarna gaan we in een vaste groep aan tafel met een gespreksleider en zelf aan de slag. Uiteraard is er ook ruimte voor ontmoeting en uitwisseling.

Vanwege het accent op werken-in-groepen zijn er maximaal 36 plaatsen beschikbaar!

Door het grote aantal aanmeldingen zitten we helemaal vol – zet alvast de volgende datum (28 september 2019) in je agenda, of schrijf je in voor de nieuwsbrief – dan ben je er de volgende ESN-dag zeker bij!

Met een hartelijke groet,

Het ESN-team.

Welkom op deze werk-ESN dag : van 10.00 – 16.00 uur (vanaf 9.45 inloop met koffie en thee)

Locatie: Basisschool Coolsma, Coolsmalaan 3-5, Driebergen.

Prijs: 25 euro contant ter plaatse of overmaken op het bankrekeningnummer van de ESN te Gouda: NL18 INGB 0009 5521 59 o.v.v. ESN dag. Voor donateurs is deelname aan 1 ESN-dag per jaar gratis.

Lunch: zelf meenemen (fruit en drinken wordt aangeboden)