ESN-dag 17 maart 2018

UITNODIGING ESN-dag 17 maart 2018 “De waarde van het Enneagram”....al 15 jaar.

Van harte welkom op onze Enneagram dag voor ontmoeting, inspiratie en verdieping.

Deze keer met twee sprekers die ons meenemen in hun eigen zoektocht naar de waarde van het Enneagram, een extraatje in ons jubileumjaar.
Claudia Hoekx is op 26 september 2017 aan de Radboud Universiteit gepromoveerd op de gebruikswaarde voor Nederlandse enneagram-coaches en trainers. Hiervoor heeft zij interviews gehouden en een proefschrift geschreven. In de ochtend zal ze dit in een presentatie toelichten en één aspect verder uitdiepen. Na de koffie houdt Claudia een interview over het Enneagram als ontwikkelingsmodel geplaatst naast het Enneagram als spirituele model. Vanwege ons 15 jarig bestaan wordt er een feestelijke lunch voor jullie verzorgd.
De middag zal verzorgd worden door Frank Post, inmiddels een “oude bekende” op onze dagen en zoals we Frank kennen, "is er altijd iets nieuws te beleven". Zijn weg is via opvoeden en Spitsuurstellen vervolgd in de richting van zingeving. Hij zal ons daarover vertellen, een panel houden en ons zelf aan het werk laten gaan. De Enneagram Typen Database, waar Frank heel wat monnikenwerk voor heeft verricht, wordt op 17 maart op de ESN website vrijgegeven! Hier vind je alle kenmerken van de enneagramtypen (gebaseerd op de literatuur), hun onderlinge relaties en interviews met mensen over hun interacties.

We hopen op uitbreiding! Kortom, het kan een feestelijke en waardevolle dag worden, we hopen je dan ook te ontmoeten!
En voor de agenda: op 22 september 2018 is onze tweede feestelijke ESN-dag!

Plaats: Instituut Coolsma, Coolsmalaan 3-5, 3971 KW Driebergen-Rijsenburg
Tijd: ontvangst 9.45; start programma 10 uur, toost op de ESN om 15.30 uur
Prijs: 25 euro contant of overmaken op bankrekeningnummer ESN te Driebergen: NL18INGB0009552159 o.v.v. ESN dag

Gesponsord door