Bestel het ESN jubileum boekje ’15 jaar sterk in de verhalende traditie’

Bestel het ESN jubileum boekje door een mail te sturen naar info@enneagramstichting.nl o.v.v. het gewenste aantal exemplaren en uw/je verzendadres. Mocht het om 1 exemplaar gaan dan kun je direct 3,32 euro overmaken op bankrekeningnummer ESN te Driebergen: NL18INGB0009552159 o.v.v. jubileum boekje. Wenst u meerdere exemplaren dan komen we via de mail bij u terug over de totaal-verzendkosten.

15 jaar sterk in de verhalende traditie
samengesteld door Chris Stroo, Hendrik Jan Dekker, Irene Verhoef.

Ter ere van het jubileum van de ESN, is een uniek boekwerk samengesteld waar met 15 verschillende auteurs enthousiast aan gewerkt is. 15 auteurs die lang- of kortdurend, ‘vroeger’ en nu, samen de ESN mede vorm hebben gegeven. Unieke mensen die zich herkennen in gelijkende patronen van het enneagram. Dat is voor ons de kern van de verhalende traditie: ‘Hoe kom JIJ in het verhaal van het enneagram voor?’ Hierbij luisteren we graag naar jouw persoonlijke vertaling van je patroon, je subtype, je passie. Vertel en deel het met ons, met je eigen woorden, je eigen ervaringen en je eigen metaforen. Zodat het theoretische enneagrammodel met omschrijvingen in patronen wordt gevuld en ingekleurd met echte mensen en hun verhaal.